Godox

 

A Mikrosat hivatalos Godox Partner

Ez azt jelenti, hogy azon túl, hogy a legszélesebb Godox kínálattal igyekszünk kiszolgálni fotós vágyaidat, biztosítunk a termékek mellé használati utasítást, szakmai tanácsadást, szervíz lehetőséget, illetve 2 év Mikrosat garanciát* is.

A gyártó termékei egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek hazánkban is, minőségi kialakításuknak, kompakt rendszereiknek és kedvező árfekvésüknek köszönhetően. A Godox termékpalettája tartalmaz mindent ami fénytechnikával kapcsolatos, a rendszervakuktól, stúdióvakukon, LED lámpákon át egészen a fényformálókig. Vakukioldó és vevő egységei a Godox által kifejlesztett X rendszeren keresztül gond nélküld kommunikálnak bármilyen kameratípussal. Pro vaku szériájuk (AD200Pro, AD400Pro, AD600Pro) nem csupán nagy teljesítményú és színhelyes, hanem szinte lemeríthetetlen akkujának köszönhetően könnyen szállítható és bárhol használatba helyezhető.

Minden szinthez és igényhez van megfelelő készülékük, tanácsért nyugodtan fordulj hozzánk!

 

Ott a stúdiód ahol te vagy!

Hála a Godox precízen kifejlesztett vakurendszerének, ma már valóban ott a stúdiód, ahol éppen fotóznod kell. Vaku.hu-s cikkünkben el is olvashatod hogyan lehetséges ez.

Vaku.hu cikk 1. rész

Vaku.hu cikk 2. rész

 

 

* Godox Mikrosat Garancia

A Mikrosatnál 25 év tapasztalattal rendelkezünk vakuk javításában, a Godox hivatalos magyarországi képviseleteként alkatrészközelből ismerjük ezeket a modelleket is. Bár a szürkeimport elterjedésével több helyről be lehet szerezni a termékekeket, de a Mikrosat visszamenőleg 2 év garanciát (a számla dátumától számítva), és terméktámogatást ad a nálunk vásárolt termékekre. A jogosultságot a vakukon elhelyezett hologramos cimke, és a számla biztosítja.

A két év garancia érvényes a vakuk elektronikájára, annak meghibásodására. Akkuknál feltöltés elmulasztása miatt előforduló (az akkuhibák 80%-a) mélymerülésre, de nem érvényes egyéb akkumlátor hibára, törésre, vizkárra, vakucsőre.

Ha valahol máshol lett a Godox termék vásárolva, nincs rajta a matrica, illetve nem szerepel a vásárlás a rendszerünkben, akkor sajnos sem terméktámogatásban, sem javításban nem tudunk segíteni, a termék eladójához kell fordulni...